torstai 28. joulukuuta 2017

Q&A vastauksia

Hei kaikki! ^^ Enpä ole taas pitkään aikaan kirjoitellut tänne blogiin ^^' Ei vain ole ollut jaksamusta... Anteeksi. Päätin nyt kuitenkin, että en todennäköisesti tule julkaisemaan tänne enää kuvia, mutta teen vähän kaikenlaisia muita nukkeiluun liittyviä postauksia tänne. Aion myös tehdä tuota kuvatarinaa tänne. Mutta nyt tämä postaus on Q&An vastauksia varten. Pidin siis tässä yksi päivä instassa Q&An ja päätin nyt laittaa tänne ne kysymykset ja niihin vastaukset. Niin ja noista vastausten värikoodituksesta; Akari, Sandra, Shokora, Saci, Isac, Minä

Eipä sitten muuta, kuin Q&A käyntiin!!


Mitä nuket harrastavat?

Minä harrastan viulun soittoa.
Minun harrastuksiini kuuluu animen katselu ja mangan lukeminen.
Minä en harrasta mitään.
Minä pidän kirjojen lukemisesta.
Minä maalaan.

Mikä on Shokoran lempiruoka?

Luulisin että se on nyt täällä Suomessa asuessani riisipuuro.

Mitä nuket tekevät vapaa-aikana?

Opiskelen luontomagiaa ja juttelen eläinten kanssa.
Juttelen Akarin tai Isacin kanssa. Tai sitten lentelen ympäri omistajan huonetta.
Maalaan tai luen taidehistoriaa.
Vietän aikaa Sacin kanssa.
Vietän aikaa Sandran kanssa.

Lempinukke sun omista?

En tiiä XD Kaikki on niin tärkeitä ^^

Lempinukke malli?

Pullip Hortense tai Pullip Violette

Stock vai obitsu?

Obitsu!!

Ootko -04?

En ole. Olen -01^^

Millä luokalla olet?

Lukion ekalla ryhmässä 17B

Mikä on nukkejen mielipitde kuplivasta vedestä?

Hmm... En tiedä ^^'
Ei mitään erityistä mielipidettä. Mutta sitä on vaikeaa hallita...
Jos se kuplii niin eikö se siis elä? Ai ei? No eipä sitten mitään.
Kiva ^^ Siitä tulee mieleen kiehuva vesi, eli se on kuumaa. Äh... nyt aloin kaivata kotiin...
Kupliva vesi on mielenkiintoista ja rauhoittavaa ^^

Monelta Shokora menee nukkumaan?

Arkipäivisin menen kymmeneltä, viikonloppuisin yhdeltätoista.

Mitkä ovat nukkejen lempiruoat? Entä inhokkiruoat?

Minun lempiruokani on salaattitortilla. Inhokki on maksapihvit...
Lempiruokaani ovat lihapiirakat, inhokkini on kalakeitto.
Lempparini on riisipuuro. Inhokki on kasviskeitto.
Minä pidän oikeastaan kaikesta mausteisesta, mutta lihasta en pidä.
En ole oikein miettinyt tätä... Oikeastaan mikä vain on hyvää, mitä tyttöystäväni on tehnyt. ^^ Inhokkiakaan ei ole.

Onko Isacilla tyttöystävä!?

Kyllä. Minulla on tyttöystävä ^^

Mitkä ovat nukkejen lempieläimet?

Luulisin että peurat. Ne ovat niin kauniita ^^
Koirat. Ne ovat lojaaleja :)
Kissat ja linnut
Lehmät ja lampaat
Kaikki kauniit ja värikkäät linnut

Henkilö(t) joita vihaat?

En vihaa ketään, mutta en pidä minun edellisistä luokkalaisista.
Adoptiovanhempani.
Minulla viha-ystävyys suhde yhden mun luokkalaisen kanssa.
Entistä ihastustani... Hän oli omahyväinen ihminen.
En ketään mutta veljeni on joskus vähän ärsyttäjä...

Mp omistajanne?

Todella mukava ja auttavainen.
Hän on hyvä kertomaan minua mietityttävissä asioissa. ^^
Ihan kiva ja hän pelastaa mut aina sen siskon käsistä.
Todella mukava ja kaunis ja kiva ja hyvää seuraa ja...
Hänen kanssaan on kiva jutella.

Tässä olivat nämä kysymykset ja vastaukset nyt tältä erää ^^ Moi moi ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti