lauantai 2. syyskuuta 2017

Infoa tulevasta

Hei kaikille. ^^ Toivottavasti teillä on ollut kiva alkava syksy. :) Minulla on ainakin ollut. Nukkeja en niinkään ole ihan hirveästi kerrenyt kuvata, mutta se johtuu täysin vain koulusta, joka vie kaiken aikani ja energiani. Arkena olen pitkään koulussa ja sitten pitää tehdä vielä läksyjä. Sitten viikonloppuina joudun lepäämään kaikesta tästä... Tosin yritän kyllä kuvata nukkejani aina kun mahdollista. Kuvia tosin saattaa tulla tänne tosi harvoin, joten jos haluaa nähdä kuviani, niin niitä kannattaa käydä katsomassa instagramissani @happy.princess.dolls .

Minulla olikin tosiaan teille ilmoistus asiaa. Tämän kuun sisällä nukkeperheeseni on tulossa uusi jäsen. Teen hänestä sitten postauksen, jos muistan ja ehdin, mutta YouTubeen on kyllä tulossa sitten Unboxing video ja review video myöskin. :) Ilmoittelen siitäkin sitten. Olen myös hankkimassa Akarille uudet chibit, mutta se nyt ei ole niin tärkeää. :D

Jotta tässä postauksessa ei olisi vain tekstiä, tässä olisi muutama kuva, jotka otin muistaakseni viimeviikolla. Toivottavasti pidätte niistä. :)








Olisi kiva kuulla mielipiteenne noista kuvista. :) Niin ja jos teillä olisi mitään kuvausideoita, niistäkin olisi kiva kuulla. :) Mutta eipä mulla tässä muuta taidakaan olla. Joten nähdään sitten seuraavan postauksen parissa. :3 Käykää tsekkaamassa nukkejeni profiileja. Niitä on päivitetty. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti